Parcare Interzisa Indicatore Forex


Art.63. (1) Se consideri oprire imobilizarea voluntar un unui Vehicul pe Drumul pubblico, pe o DURAT de cel mult di 5 minuti. Peste aceast DURAT, imobilizarea se considerare staionare. 2) Nu se considerare oprire: a) imobilizarea vehiculului att timp ct este necesar pentru mbarcarea Sau debarcarea unor persoane, dac prin aceast manevr nu un fost perturbat circulaia pe Drumul respectiv pubblico b) imobilizarea autovehiculului avnd o mas massima totale autorizat de pn la 3 , 5 tono, att timp ct este necesar pentru operaiunea de distribuire un mrfurilor Alimentare la unitile comerciale. (3) Pentru autovehiculele mrfuri trasporto cura, altele dect cele prevzute la Alin. (2) lit. b), drumului administratorul pubblico mpreun cu autoritile administraiei publice locale, cu avizul poliiei rutiere, vor Stabili programmi Sau Intervale orare pe Timpul nopii, n cura oprirea sau staionarea este permis pentru distribuirea mrfurilor. (4) Se consideri Parcare, staionarea vehiculelor n spaii Stabilite speciale amenajate sau i semnalizate corespunztor. (5) Vehiculul oprit sau staionat pe partea carosabil trebuie aezat lng i n cu parallela Marginea acesteia, pe un Singur rnd, DAC printr-un alt Mijloc de semnalizare nu se dispune altfel. Motocicletele fr ata, mopedele i bicicletele pot fi oprite Sau staionate i CTE dou, Una lng alta. Art.65. Cazurile i condiiile n importa oprirea, staionarea Sau parcarea pe Drumul pubblico este permis se stabilesc prin regulament, n conformitate cu prevederile prezentei ordonane de Urgen. 8. Oprirea, staionarea i parcarea Art. 141. - (1) Conductorii autovehiculelor imobilizate pe drumurile publice, cura se ndeprteaz de acestea, sunt obligai s acioneze frna de ajutor, s opreasc funcionarea motorului IS cupleze NTR-o treapt de Vitez inferioar Sau n cea de Parcare DAC autovehiculul sono automatico TRANSMISIE . (2) n cazul imobilizrii involuntare un autovehiculului n pantalone sau n rampa, lng pe obligaiile prevzute la Alin. (1) conductorul trebuie s bracheze roile directoare. (3) n cazul imobilizrii involuntare un autovehiculului n Pasaje subterane sau n tuneluri, conductorul acestuia este obligat s opreasc funcionarea motorului. (4) n Localiti, pe drumurile cu sens unic, oprirea sau staionarea voluntar un vehiculelor este permis i pe partea STNG, dac rmne liber cel Puin o banda de circulaie. (5) n Afara localitilor oprirea sau staionarea voluntar un vehiculelor se faccia n Afara prii carosabile, iar atunci CND nu este posibil, ct mai aproape de Marginea din dreapta un drumului, parallela cu AXA acestuia. (6) Nu este permis staionarea pe partea carosabil, n Timpul nopii, un tractoarelor, un remorcilor, un mopedelor, un bicicletelor, un mainilor i utilajelor utilizate autopropulsate n lucrri de construcii, agricole sau forestiere, un animale vehiculelor cu traciune ori un celor trase sau mpinse cu MNA. (7) Nu permis este oprirea Sau staionarea n tuneluri. n situaii de Urgen sau de pericol conductorului de autovehicul i este permis oprirea Sau staionarea numai n locurile amenajate speciale i semnalizate corespunztor. n caz de imobilizare prelungit un autovehiculului n Tunel, conductorul de este Vehicul obligat s opreasc Il motore. Arte. 142. - Se interzice oprirea voluntar un vehiculelor: a) n zona de aciune un indicatorului Oprirea interzis b) ae trecerile la nivel cu Calea ferat curent i la o distan mai microfono de 50 m nainte i DUP acestea c) pe Poduri, pe i sub denivelate pasaje, precum i pe viaducte d) n Curbe in alte locuri cu vizibilitate redus sub 50 mi) pe trecerile pentru pietoni ori la mai Puin de 25 m nainte i Dupa acestea f) n intersecii, inclusiv cele cu circulaie n sens giratoriu, precum in zona de preselecie unde sunt aplicate MARCAJE continuare, iar n lipsa acestora, la O distan mai microfono de 25 m de colul interseciei g) n staiile mijloacelor de transport de persoane pubblico, precum i la mai Puin de 25 m nainte i DUP acestea h) n dreptul altui Vehicul oprit pe partea carosabil, dac prin aceasta se stnjenete circulaia un dou vehicule venind din sensuri opuse, precum in dreptul marcajului continuu, n cazul n cura conductorii celorlalte cura vehicule circul sens n acelai ar fi obligai, din aceast Cauz , s treac peste acest marcaj i) n locul n cura se mpiedic vizibilitatea asupra unui indicatore Sau semnal luminos j) pe sectoarele de tamburo unde sunt instalate indicatoarele cu semnificaiile tamburo ngustat, Prioritate pentru circulaia din sens inverse Sau Prioritate fa de circulaia din Sens invers k) pe pistele obligatorii pentru pietoni Isau bicicliti ori pe benzile rezervate unor anumite categorii de vehicule, CA semnalizate atare l) pe platforma CII Ferate industriale sau de tramvai ori la mai Puin de 50 m de acestea, dac circulaia vehiculelor pe ine ar putea fi stnjenit sau mpiedicat m) pe partea carosabil un autostrzilor, un Expres drumurilor ia celor naionale EUROPENE (E) n) pe trotuar, dac nu se asigur spaiu de cel Puin 1 m pentru circulaia pietonilor o) pe pistele pentru biciclete p) n locurile unde este interzis depirea. Arte. 143. - Se interzice staionarea voluntar un vehiculelor: a) n toate cazurile n cura este interzis oprirea voluntar b) n zona de aciune un indicatorului cu semnificaia Staionarea interzis ia marcajului cu semnificaia de interzicere un staionrii c) pe drumurile publice cu o calce Mai de mic 6 md) n dreptul cilor de accesso cura deservesc proprietile alturate drumurilor publice e) n Pante in rampe f) n locul unde este instalat indicatorul cu semnificaia Staionare alternant, n alt zi Sau perioad DECT CEA permis, ori indicatorul cu semnificaia Zona de staionare cu DURAT limitat peste Durata stabilit. Arte. 144. - (1) Administratorul drumului pubblico este obligat s delimiteze i s semnalizeze corespunztor sectoarele de tamburo pubblico unde este interzis oprirea sau staionarea vehiculelor. (2) Administratorul drumului poate pubblico permite oprirea sau staionarea, parial ori totale, un unui Vehicul pe trotuar, cu respectarea marcajului, iar n lipsa acestuia, numai dac rmne liber cel Puin un culoar de minima 1 m calce nspre Marginea opus prii carosabile, destinat circulaiei pietonilor. Arte. 145. - Se interzice conductorului de autovehicul i pasagerilor ca n timpul opririi Sau staionrii s deschid ori s lase deschise uile acestuia Sau s coboare fr s se asigure c nu creeaz un pericol pentru circulaie. Arte. 146. - Circulaia vehiculelor i un pietonilor n spaiile speciale amenajate Sau Stabilite il single semnalizate corespunztor se desfoar conformarsi rutiere normelor, pe ntreaga perioad ct parcrile sunt deschise circulaiei publice. Art.63. 8211 (1) Se consideri oprire imobilizarea voluntar un unui Vehicul pe Drumul pubblico, pe o DURAT de cel mult di 5 minuti. Peste aceast DURAT, imobilizarea se considerare staionare. (4) Se consideri Parcare staionarea vehiculelor n spaii Stabilite speciale amenajate sau i semnalizate corespunztor. (5) Vehiculul oprit sau staionat pe partea carosabil trebuie aezat lng i n cu parallela Marginea acesteia, pe un Singur rnd, DAC printr-un alt Mijloc de semnalizare nu se dispune altfel. Arte. 142. Se interzice oprirea voluntar un vehiculelor: a) n zona de aciune un indicatorului Oprirea interzis b) ae trecerile la nivel cu Calea ferat curent i la o distan mai microfono de 50 m nainte i DUP acestea c) pe Poduri, pe i sub pasaje denivelate, precum i pe viaducte d) n Curbe in alte locuri cu vizibilitate redus sub 50 mi) pe trecerile pentru pietoni ori la mai Puin de 25 m nainte i nainte de acestea f) n intersecii, inclusiv cele cu circulaie n sens giratoriu, precum in zona de preselecie unde sunt aplicate MARCAJE continuare, iar n lipsa acestora, la O distan mai microfono de 25 m de colul interseciei g) n staiile mijloacelor de transport de persoane pubblico, precum i la mai Puin de 25 m nainte i DUP acestea h) n dreptul altui Vehicul oprit pe partea carosabil, dac prin aceasta se stnjenete circulaia un dou vehicule venind din sensuri opuse, precum in dreptul marcajului continuu, n cazul n cura conductorii celorlalte cura vehicule circul sens n acelai ar fi obligai, din aceast Cauz , s treac peste acest marcaj i) n locul n cura se mpiedic vizibilitatea asupra unui indicatore Sau semnal luminos j) pe sectoarele de tamburo unde sunt instalate indicatoarele cu semnificaia tamburo ngustat, Prioritate pentru circulaia din sens inverse Sau Prioritate fa de circulaia din Sens invers k) pe pistele obligatorii pentru pietoni Isau bicicliti ori pe benzile rezervate unor anumite categorii de vehicule, CA semnalizate atare l) pe platforma CII Ferate industriale sau de tramvai ori la mai Puin de 50 m de acestea, dac circulaia vehiculelor pe ine ar putea fi stnjenit sau mpiedicat m) pe partea carosabil un autostrzilor, un Expres drumurilor ia celor naionale EUROPENE (E) n) pe trotuar, dac nu se asigur spaiu de cel Puin 1 m pentru circulaia pietonilor o) pe pistele pentru biciclete p) n locurile unde este interzis depirea. Arte. 143. Se interzice staionarea voluntar un vehiculelor: a) n toate cazurile n cura este interzis oprirea voluntar b) n zona de aciune un indicatorului cu semnificaia Staionarea interzis ia marcajului cu semnificaia de interzicere un staionrii c) pe drumurile publice cu o calce mai mic de 6 md) n dreptul cilor de accesso cura deservesc proprietile alturate drumurilor publice e) n Pante in rampe f) n locul unde este instalat indicatorul cu semnificaia staionare alternant, n alt zi Sau perioad DECT CEA permis, Sau indicatorul cu semnificaia Zona de staionare cu DURAT limitat peste Durata stabilit. Din noastre observaiile, cele mai multe cazuri de ridicri de Maini in de nerespectarea urmtoarelor interdicii: 8211 staionarea la mai Puin de 25 m nainte i DUP trecerea de pietoni 8211 staionarea n staiile mijloacelor de trasporto pubblico de persoane, precum i la mai Puin de 25 m nainte i DUP acestea 8211 staionarea pe trotuar, n cazul n cura nu se asigur spaiu de cel Puin 1 m pentru circulaia pietonilor n finale, cteva reguli privind oprirea i staionarea. Arte. 141. (1) Conductorii autovehiculelor imobilizate pe drumurile publice cura se ndeprteaz de acestea sunt obligai s acioneze frna de ajutor, s opreasc funcionarea motorului i s cupleze o treapt de Vitez inferioar, Sau n CEA de Parcare DAC autovehiculul sono automatico TRANSMISIE. (2) n cazul imobilizrii involuntare un autovehiculului n pantalone sau n rampa, lng pe obligaiile prevzute la Alin. (1), conductorul trebuie s bracheze roile directoare. (3) n cazul imobilizrii involuntare un autovehiculului n Pasaje subterane sau tuneluri, conductorul acestuia este obligat s opreasc funcionarea motorului. (4) n Localiti, pe drumurile cu sens unic, oprirea sau staionarea voluntar un vehiculelor este permis i pe partea STNG, dac rmne liber cel Puin o banda de circulaie. (5) n Afara localitilor oprirea sau staionarea voluntar un vehiculelor se faccia n Afara prii carosabile, iar atunci CND nu este posibil, ct mai aproape de Marginea din dreapta un drumului, parallela cu AXA acestuia. (6) Nu este permis staionarea pe partea carosabil, n Timpul nopii, un tractoarelor, un remorcilor, un mopedelor, un bicicletelor, un mainilor i utilajelor utilizate autopropulsate n lucrri de construcii, agricole sau forestiere, un animale vehiculelor cu traciune ori un celor trase sau mpinse cu MNA. (7) Nu permis este oprirea Sau staionarea n tuneluri. n situaii de Urgen sau de pericol conductorului de autovehicul i este permis oprirea Sau staionarea numai n locurile amenajate speciale i semnalizate corespunztor. n caz de imobilizare prelungit un autovehiculului n Tunel, conductorul de este Vehicul obligat s opreasc Il motore. Am sesizat in scris pol rutiera PTR incalcarea OUG1952002art142 illuminato n SI sono sesizat construirea unui gard pe trotuar SI Am PRIMIT răspuns CONTRAVENIENTI au fost amendati MMIINNCCIIUUNNAA sa va fie rusine PERDONO VOI nu STITI ce este rusinea DIN raspunsul PRIMIT reiese ca sunteti sub PAPUCUL lui poteras AM multe nemultumiri inpotriva pol rutiera VA faceti de Povesti VRETI rispettare Respectati LEGEA CAND trec pe linga voi intorc capul Come dori un răspuns la parcarea autoturismului in parcarea unui moll, ce ar trebuii mollul sa respecte. in Sectorul 4 mi sa luat Masina din Fata blocului de catre hingheri unde nu exista niciun indicatore cu toate ca Restul de masini ERAU parcate la fel ca un mea. niste hoti nu altceva aseara mia fost ridicata Masina unde Nu Era nici un semn nella cura sa arate oprirea interzisa si unde mai ERAU alte 20 de masini parcate acolo unde eu am parcat Masina Adica mai Sigur pe bulevard Lapusneanu se parcheaza toate masinile din toate doar un mea afost ridicata, sono Fost la cei de la tractari SI mia SPUS ca trebuia sa am 50 de m inaite si Dupa trecerea de pietoni. dar legislatia spune altceva ca distanta trebuie sa fie de 25 de metri inainte si Dupa trecerea de pietoni, niste sunt Hoti mi-a fost ridicata Masina de linga AACR Vineri 2013/12/13 pe motiv ca nu am respectat metrul pietonal desi nu obstructionam circulatia vehiculelor sa intocmit processo verbale in lipsa si au ridicat-o-82.118.211 Art.14: Nota de constatare aprobata prin ANEXA NR. 3 a prezentei hotarari, va fi intocmita de agentul comunitar si semnata de operatorul autorizat. Nota de constatare va cuprinde in mod obligatoriu marca, modelul, culoarea si numarul de inmatriculare al autovehiculului sau vehiculului, locul si starea fizica un acestuia. Nota de constatare se va intocmi a 3 Exemplare (autocopiante si culori diferite) si vor fi inseriate. Originalul va ramane la agentul comunitar, iar Celelalte doua copii ale notei de constatare se vor inmana operatorului autorizat. Operatorul autorizat va preda la eliberare o copie detinatorului al legale autovehiculului sau vehiculului. 8211 Se ridica cu prioritate autovehiculele sau vehiculele cura obstructioneaza traficul rutier, blocheaza accesul in Institutii publice etc.8211 sono fotografiat si FILMAT situatia din acea zona si trotuarul de cura se faccia atita caz de necaz nu este folosit de pietoni deoarece pe o distanta de 100 m toate masinile sunt parcate neregulamentar netinindu-se cont de aceasta distanta de 1 m mai mult de atit zona respectiva nefiind o zona de flusso rutier mare pietonii circulau pe strada motivat fiind de faptul ca pe trotuar NU ESTE spatiu PENTRU circulatie PIETONALA considerare ca ridicarea masinii este o masura abuziva un politiei si neconforma cu reglementarile legii si asa evazive din pdv al procedurii legislativo voi ataca in instanta acest proces considerind verbale intrucit ca am fost de buna Credinta am fost sanctionat prea dur in conformitate cu fapta pe cura acest Domni politisti au aplicat - o Am oprit in interiorul unei Piete in dreptul semnului de circulatie8221 Parcare interzisa8221 cu Masina in taxi pentru un client lua un din acea zona si mi sa dat Amenda pentru Stationäre in mod intentionat in raza de actiune un indicatorului 8222oprirea interzisa8221.subliniez8230indicatorul indica 8222parcare interzisa8221 nu oprire interzisa. Ce ar trebui sa fac. este corecta sanctiunea dati

Comments

Popular Posts